اخبار کنکور و دانشگاه

پذیرش ارشد قدرت در دانشگاه شهرضا از مهر امسال

رئیس دانشگاه شهرضا با اشاره به مصوبه دولت دهم در اختصاص بودجه ای جهت تکمیل دانشگاه شهرضا گفت: عدم کارشناسی لازم در تصویب این مصوبه باعث شد در سال 88 بودجه ای حدود یک میلیارد تومان برای تکمیل دانشگاه شهرضا اختصاص یابد در حالی که این دانشگاه رسما در سال 90 فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در شهرضا، حمید کریم زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال رایزنی ها و حمایت های نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان مبلغ 600 میلیون تومان بودجه مصوب در دولت قبل به عهده وزارت نفت از سوی این وزارتخانه مورد قبول واقع شد.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت خیران شهرستان در توسعه و عمران دانشگاه شهرضا افزود: به دنبال اخذ مجوزهای لازم در خصوص ایجاد بنیاد خیرین حامی دانشگاه شهرضا و برگزاری مراسم انتخاب اعضاء هیات مدیره این بنیاد تا اواخر فروردین ماه سال جاری از ظرفیت این افراد نیز استفاده خواهد شد.

رئیس دانشگاه شهرضا تصریح کرد: خیرین عضو این بنیاد علاوه بر حمایت های مالی در زمینه ایجاد اتاق فکر و روابط عمومی و معرفی ظرفیت های دانشگاه می توانند به مسئولان دانشگاه یاری رسانند.

کریم زاده با اشاره به فعالیت های علمی پژوهشی دانشگاه شهرضا در حوزه های مختلف تصریح کرد: درآمد این دانشگاه از محل تجاری سازی طرح ها و پژوهش های علمی در سال 93 بالغ بر 420 میلیون تومان بوده است.

وی همچنین اظهار کرد: رشته های علوم مهندسی، رایانه، مهندسی انرژی، مهندسی مکاترونیک در مقطع لیسانس و رشته های برق قدرت و ریاضی در مقطع فوق لیسانس به مجموعه رشته های این دانشگاه افزوده خواهد شد و با توجه به زیر ساخت ها و ظرفیت های موجود در دانشگاه شاهد پذیرش دانشجو در برخی از این رشته ها از مهر ماه 94 خواهیم بود.

رئیس دانشگاه شهرضا همچنین با اشاره به تحصیل 600 دانشجو در دانشگاه شهرضا گفت: پیش بینی می شود در سال 94 این تعداد به بیش از 900 نفر افزایش یابد.

کریم زاده تصریح کرد: در حال حاضر 5 انجمن علمی ریاضی، برق، روباتیک، مکانیک و رایانه در دانشگاه شهرضا فعال هستند و این در حالی است که مجوز انجمن بین المللی IEEE نیز به تازگی اخذ شده است.

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا