همایش های هدایت تحصیلی

همایش هدایت تحصیلی How to Apply?

امروزه دغدغه­ی بسیاری از فارغ­التحصیلان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در کشور عزیزمان ایران این است که برای داشتن آینده­ای بهتر و آرمانی­تر باید چه مسیری را انتخاب کنند؟! آیا باید برای ادامه­ی تحصیل در مقطع ارشد و به ویژه دکتری به دانشگاه­های خارج از کشور بروم؟، آیا باید در ایران بمانم و دیگر درس را ادامه ندهم و به سراغ بازار کار بروم؟، اگر بخواهم کار کنم،  از کجا باید شروع کنم؟، آیا باید تحصیلاتم را در مقاطع عالیه در ایران دنبال کنم؟، اگر بخواهم از ایران بروم از کجا باید شروع کنم؟، آیا هر کسی که به دانشگاه­های خارج از کشور رفته است، موفق شده است؟! و بسیار سوالات دیگری که دانشجویان عزیز در این برهه از زندگی از خودشان می­پرسند، و حتی معمولاً زمان این تصمیم­گیری­ها به چندسال نیز می­رسد، و دانشجو به دلیل نداشتن یک راهنمای آگاه که به ذهنش خط دهد، فقط و فقط زمان را از دست می­دهد، تا آنجا که حتی به بی­انگیزگی می­رسد. شاید شما خود زمانیکه این متن را می­خوانید دچار این سردرگمی در انتخاب مسیرتان شده باشید. بله، بدون شک هر فردی که در ذهن خود برای خویش آینده­ی خوبی را تصور می­کند، دچار این سردرگمی می­شود؛ اما، زمان تصمیم­گیری می­تواند با مشاوره و استفاده از تجربه­ی افراد آگاه کوتاه­تر شود. لطفاً زمان با ارزش زندگی خود را به سعی و خطا کردن و تازه به تجربه­ی دیگران رسیدن تلف نکنید.

به زودی زمان و مکان و نحوه ثبت این همایش از همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

‫۴ دیدگاه ها

  1. هنه ی این دغدغه ها و مشکلات رو من هم دارم .و ببش از 1 ساله که روش فکر میکنم و به هیچ نتبجه ای نمیرسم هیچ کس هم نمیتونه کمکی کنه چون هر کس نظر خودشو میگه و هیچ کس جای خود آدم نیست..کاش یه جای این همه کلاسهای کنکور و مدرسه و کتاب و …به دانش اموزا دانشجوها هدف میدادن مسیر می دادن آینده رو روشن جلوی چشماش تصویر میکردن قبل از شروع درس هدف درس آینده رو تشریح میکردن تا بعده چند سال وقت و هزینه و عمر به بن بست نخوریم و تازه بفهمیم همه راهی که رفتیم اشتباه بوده .کاش جامعمون لااقل این خدمتو به مردمش میکرد .

    1. البته این نظر شخصی شما هست، و البته قابل احترام
      و در باره همه فکر نکنم بشه تعمیمش داد…..

  2. من هم مثل دوست عزیزمون.
    ما که نمی تونیم به این همایش ها دسترسی پیدا کنیم و دچار همین سردرگمی که شما گفتید هستیم از کجا میتونیم به مطالبی رو که توی این همایش ها مطرح میشن دسترسی پیدا کنیم؟
    با تشکر فراوان از راهنمایی شما

  3. سلام واقعا مطالبی که گفتید دغدغه خیلی از افراد هست، فقط اینکه نتونستیم خودمون رو به این همایش برسونیم، چطور میتونیم از مطالب و سخنان این همایش بهره مند گردیم.
    از اینکه راهنمایی می کنید واقعا سپاسگزارم، چون از دغدغه های مهم بنده محسوب میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا