اختصاصی سایتسخن مشاور

نرم افزار تخصصی هر آنچه که نیاز شماست!(مخصوص مشاوره اعلام نتایج)

با توجه به اعلام نتایج ارشد 94 سایت برق ارشد باز هم ایده و طرحی نو را که از چند ماه قبل روی آن کار کرده بود بر روی سایت www.yaramooz.ir اجرا خواهد کرد!

 

ایده و طرح سایت برق ارشد چیست؟

نرم افزار آنلاین هر آنچه که نیاز شماست!!!

 

این نرم افزار چیکار میکند؟

این نرم افزار که اطلاعات خوبی از دانشگاه ها ، رشته ها و گرایش ها ، اساتید و هیئت علمی و کلی مطلب مفید دیگر را در خود جای داده است و همچنان در حال تکمیل می باشد را در اکثر رشته های کنکور ، بخصوص برق ارائه شده است.

 

این اطلاعات برای چه کسانی مفید است؟

این اطلاعات برای داوطلبانی که در کنکور ارشد شرکت کرده اند و در دانشگاه و گرایشی قبول شده اند مناسب می باشد.

 

آیا این نرم افزار رایگان ارائه شده است یا باید هزینه ای برای استفاده از آن بپردازیم؟

این نرم افزار کاملا رایگان می باشد و فقط کافیست وارد آن شده تا به تمام آنچه نیاز شماست دسترسی داشته باشید.

 

چه زمانی میتوانم از این نرم افزار استفاده کنم؟

برای استفاده از این نرم افزار کافیست داوطلبان برق فرم زیر را پر کرده و ارسال کنند تا دسترسی به نرم افزار تا 48 ساعت آینده برای آنها ارسال شود!

 

آیا پر کردن فرم زیر اجباریست؟آیا اطلاعات من محفوظ خواهد ماند؟

برای اینکه شما بتوانید به اطلاعات نرم افزار فوق دسترسی پیدا کنید باید اطلاعات شما با دیتابیس نرم افزار ست شود تا بتوانید اطلاعات فوق را مشاهده کنید و از طرفی برای اینکه ما محدودیتی برای دسترسی سایر افراد ایجاد کرده باشیم مجبوریم این اطلاعات را از داوطلب دریافت کنیم.بله اطلاعات شما کاملا محرمانه در بانک نرم افزار محفوظ خواهد ماند.

*در ارسال اطلاعات فوق دقت نمایید چون فقط یکبار میتوانید درخواست ارسال نمایید!

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

‫۶ دیدگاه ها

  1. ببخشید ناقص اومد خیلی عذرا 2 تا 6پیام نور تهران….7 تا 12 غیرانتفایی های تهران…….13 و14 شبانه ی تهران……15 16 غیرانتفایی سراج ورشدیه ی تبریز 17 غیرانتفایی ارومی ارومیه…..🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. سلام روزتون بخیر وشادی امی. ….سوال اشتم لطفا اگر امکانش هست جواب بدید من تو رشته ی مخابرات ارشد 19000شده. ..انتخاب رشته ام اینطور بوده بنظرتون امکانش هست با این انتخاب رشته جایی قبول شم؟؟؟1 شاهدتهران مهندس پزشکی انتخاب 2 تا پیام نور تهران مخابرات مدار مجتمع انتخاب 7 تا 12 هم غیرانتفایی های تهران همین رشته ها و 13 و14 شبانه ی تبریز همون مدا مجتمع وانت 15 و غیرانتفایی سراج وردی تبریز و درآخر غیرانتفایی ارومی ارومیه………من خودم ارومیه ای هستم وایسا نس رو تو دانشگاه اصفهان تمام کردم……خیلی خیلی ممنونتون میشم جواب سوال بدید…….🌹🌹🌹🌹🌹

    1. سلام.یک سری از دانشگاه ها مثل دانشگاه شما خاص هستند برای همین نیاز دارد اطلاعات آن ها هم اضافه شود و به محض تکمیل شدن روی سایت قرار میگیرد و به شما اطلاع رسانی می شود و البته این اطلاعات هر روز دارد بروز رسانی می شود و قطعا هر روز کامل تر می شود و حتی در آپدیت بعدی اطلاعات دانشگاه های آزاد هم اضافه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا