اخبار کنکور و دانشگاه

نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد 9 شهریور اعلام می‌شود

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فهرست اسامی پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۴ در روز دوشنبه ۹ شهریورماه بر روی سای سازمان سنجش قرار می گیرد.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: فهرست اسامی به عنوان پذیرفته شدگان نهایی دوشنبه بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اعلام می شود و پذیرفته شدگان باید به شرایط و ضوابط اطلاعیه ثبت نام که بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می شود توجه کنند.

وی افزود: مدارک لازم برای ثبت نام در اطلاعیه ثبت نام اعلام می شود و پذیرفته شدگان باید برای این منظور به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه مربوطه مراجعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: در صورت عدم اعلام تاریخ مشخص برای ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۴ قبول شدگان می توانند در روزهای شنبه ۱۴، یکشنبه ۱۵ و دوشنبه ۱۶ شهریورماه به دانشگاه ها مراجعه کنند.

به گزارش مهر، آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۴ با رقابت ۶۵۵هزار و ۶۷۹ داوطلب در روزهای ۱۵، ۱۶ و ۱۷ بهمن ماه برگزار شد.

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

‫۸ دیدگاه ها

  1. سلام و خسته نباشید
    آقای مهندس من امسال رتبه الکترونیکم 1300 و رتبه مخابراتم 1500 شده. هر جا هم قبول بشم حتما میرم و اینکه من امسال دانشجوی ارشد الکترونیک پیام نور بودم. میخواستم بپرسم با توجه به اینکه نتایج دوشنبه اعلام میشه و از هفته آینده ثبت نام دانشگاهها هست از امروز برای انصراف اقدام کنم خوبه یا برای اطمینان بیشتر بذارم برای بعد از اعلام نتایج؟ با توجه به اینکه من سربازی هم نرفتم آیا برای ارائه مدرک نظام وظیفه برای ثبت نام دانشگاه مشکلی پیش نمیاد؟
    ممنون

    1. سلام.بلافاصله بعد از اعلام نتایج برای انصراف اقدام کنید و مدارک خود را تحویل بگیرید تا به دانشگاه جدید ارائه کنید.نه مشکلی نیست چون طبق آخرین قانون نظام وظیفه شما بعد از انصراف یکسال وقت دارید مجدد در آزمون شرکت کنید و در دانشگاه جدید تحصیل نمایید.

  2. سلام استاد حالتون خوبه؟ استاد اگه کسی مثلا رتبه 60 بیاره و سهمیه شاگرد اولی نیز داشته باشه این سهیه رو در نتایج اولیه لحاظ میکنند یا تو نتیجه نهایی؟ اگر بعد از نتیجه اولیه لحاظ شود مثلا منی که 60 بودم میشم 20 و یکی که قبلا 20 بوده تکلیف چیه؟؟ آیا اونی که دانشگاه شریف خونده با اونی که دانشگاه ضعیف خونده باز هم همون سهمیه شاگرد اولی براشون یکیه؟؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. سلام.ممنون.در نتیجه نهایی لحاظ خواهد شد.ظرفیت شاگرد اولی جدا از ظرفیت دفترچه می باشد.علاوه بر ظرفیت مندرج در این دفترچه به ترتیب برای ظرفیت 1تا 4نفر، یک ظرفیت؛ برای ظرفیت 5تا 9نفر، دو ظرفیت و برای ظرفیت بیش از 9نفر، 3ظرفیـت؛ در هـرکدرشته محل (به جز کد رشته محلهای بورسیه و شرایط خاص) به فارغ التحصیلان رتبه اول دوره کارشناسی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی که بـر اسـاس مفـاد آیـین نامـه ادامه تحصیل فارغ التحصیلان رتبه اول دوره کارشناسی که در آزمون ارشد ثبت نام و شرکت نموده اند، در صورت احراز حد نصاب نمره علمی لازم (%90) و سایر شرایط گزینش تخصیص داده میشود.بله یکسان خواهد بود.

  3. سلام خسته نباشید.زمان تقریبی ثبت نام دانشگاه های تهران کیه؟متاسفانه کمی دیر نتایج اعلام میشه و ی کاری میکنن که ادم نتونه برنامه ریزی کنه و کل کار و زندگیش مختل میشه.زمان تقریبیه هر سالو اگه بگید ممنون میشم.مثلا خواجه یا تربیت یا علم و صنعت

  4. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما

    زمانبندی ثبت نام آزمون سراسری قبل از اعلام نتیجه آزاد هست و اگر رشته آزاد بهتر باشه چجوری بدونیم که سراسری رو ثبتنام کنیم یا نه؛ چون در مقطع کارشناسی همزمان میشد؛ و میشد تصمیم گرفت
    الآن باید چکار کرد؟

    1. سلام.بله متاسفانه این معضل هر ساله ذهن داوطلبان را تحث تاثیر قرار خواهد داد!از آنجایی که نتیجه ارشد دولتی 9 شهریور و نتیجه ارشد آزاد 18 شهریور اعلام می شود و تاریخ ثبت نام ارشد دولتی 14 تا 16 شهریور می باشد و تاریخ ثبت نام ارشد آزاد 23 و 24 شهریور می باشد برای همین شما باید ملاک را نتیجه دولتی قرار دهید!اما چه راهکاری برای این مشکل پیشنهاد می شود:
      از آنجایی که در صورت عدم ثبت نام در دانشگاه محل قبولی کنکور سراسری به منزله انصراف از ثبت نام و ادامه تحصیل تلقی می شود برای همین پیشنهاد می شود در صورت قبولی در دانشگاهی با سطح مناسب حتما ثبت نام را انجام دهید و پس از اعلام نتایج آزاد در صورتی که تمایل داشتید در دانشگاه آزاد ادامه تحصیل دهید میتوانید از دانشگاه محل قبولی کنکور سراسری انصراف دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا