اخبار کنکور و دانشگاه

نتایج درخواست‌های جابه‌جایی داوطلبان دانشگاه آزاد امروز اعلام می‌شود

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مجتبی علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: نتایج درخواست‌های جابجایی داوطلبانی که تا پایان وقت روز شنبه سوم آبان‌ماه در سامانه معاونت سنجش و پذیرش به نشانی اینترنتی www.azmoon.net ثبت نام کرده‌اند، امروز دوشنبه پنجم آبان‌ماه ساعت 16 اعلام می‌شود و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به این سامانه از نتایج خود مطلع شوند.

علوی فاضل در ادامه گفت: داوطلبانی که با درخواست جابجایی آنها موافقت شده است، می‌توانند از روز چهارشنبه هفتم آبان‌ماه به واحدهای پذیرفته شده خود مراجعه کنند.

معاونت سنجش و پذیرش تأکید کرد: با توجه به اینکه ملاک موافقت با جابجایی‌ها کسب حداقل نمره آخرین فرد پذیرفته شده در واحدهای دانشگاهی مورد نظر است، آن دسته از متقاضیانی که نمره لازم را کسب نکرده‌اند با درخواست آنها موافقت نشده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: سامانه www.azmoon.net برای ثبت درخواست جابجایی باز است و علاقه مندان می‌توانند همچنان درخواست‌های حود را ثبت کنند.

علوی فاضل در پایان گفت: نتایج درخواست‌های جدید پس از بررسی اعلام می‌شود.

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا