اخبار کنکور و دانشگاهاختصاصی سایت

نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، فهرست اسامی 27 هزار و 21 نفر از پذیرفته شدگان نهایی و معرفی شدگان چند برابر ظرفیت کد رشته محل های بورسیه و دارای شرایط خاص در رابطه با ظرفیت های جدید و تکمیل ظرفیت برخی کد رشته محل های آزمون کارشناسی ارشد 93 در سامانه سازمان سنجش به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org اعلام شد.

تمام پذیرفته شدگان ضرورت دارد بر اساس مفاد اطلاعیه ای که به همراه اسامی آنها روی سایت قرار گرفته است با همراه داشتن مدارک مورد نیاز در یکی از روزهای شنبه و یکشنبه 10 و 11 آبان به دانشگاه یا موسسه محل قبولی مراجعه و ثبت نام کنند.

 

نتایج پذیرفته شدگان نهایی تکمیل ظرفیت و معرفی شدگان چند برابر ظرفیت ارشد سال 93

اطلاعیه اعلام فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی تکمیل ظرفیت و ظرفیتهای جدید در آزمون کارشناسی ارشد سال 93

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

‫۸ دیدگاه ها

  1. سلام

    زمان مصاحبه ارشد دانشگاه مالک اشتر چی روزیه؟ هر چی تو سایت نگاه می کنم هیچی نیومده. به این خاطر می پرسم که زمان مصاحبه شاهد مشخص شده.

    1. سلام.احتمالا شنبه در سایت اعلام شود ، اگر اعلام نشد در یکی از روزهای ‌شنبه و یا یکشنبه 10یا11/8/93 به دانشگاه مراجعه نمائید!اما به احتمال زیاد شنبه در سایت دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

  2. با سلام
    من مخابرات میدان دانشگاه تبریز روزانه(ارشد) می خونم و کارشناسیم الکترونیک بودم.
    تکمیل ظرفیت شرکت کردم و دانشگاه مالک اشتر روزانه (الکترونیک) دعوت به مصاحبه شدم.
    به نظر جناب عالی مصاحبه رو شرکت کنم؟آیا ارزشش رو داره؟

    1. سلام.دانشگاه مالک اشتر دانشگاه خوبی است و اساتید خوبی هم دارد و با توجه به همخوانی گرایش کارشناسی و ارشد و اگر محل سکونت تان تهران هست دانشگاه مالک اشتر میتواند انتخاب بهتری باشد.ضمنا این دانشگاه شرایط خاصی دارد شاید هر کسی محیط آن را نپسندد ولی از نظر آینده شغلی در وزارت صنعت امتیازی خواهید داشت که سایر دانشجویان دانشگاه ها ندارند و در اولویت استخدام هستید هر چند تعهدی در استخدام ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا