منابع کنکور ارشد و دکتری برق

مشاوره و معرفی منابع ریاضی مهندسی کنکور ارشد برق 95

با سلام و احترام

با توجه به نزدیک شدن برنامه مطالعاتی کنکور سال 95 و درخواست داوطلبان سایت برق ارشد تصمیم به معرفی منابع کنکور ارشد برق سال 95 گرفتیم و لازم به ذکر است در طرح مشاوره علاوه بر سطح بندی منابع ، نحوه مطالعه و برنامه مطالعاتی را برای هر درس به طور کامل ارائه می دهیم.

*با توجه به اینکه سایت برق ارشد به طور مستقل فعالیت میکند و وابسته به گروه و موسسه ای نیست بنابراین معرفی منابع در این سایت بدون هیچ گونه جنبه تبلیغی خواهد بود و از این جهت داوطلبان میتوانند با خیال راحت منابع معرفی شده را تهیه و مطالعه را شروع نمایند.

*در معرفی منابع سعی شده است از تجارب مشاوران سایت ، رتبه های برتری سال های گذشته و همچنین نظرات اساتید برتر استفاده شود.

انشاا…که ارائه اینگونه خدمات قدمی هر چند کوچک در جهت موفقیت شما داوطلبان عزیز باشد!

با تشکر

 

عامل اصلی موفقیت در تمام دروس تمرین خیلی زیاد است.این مهم در درس ریاضیات مهندسی نمود بسیار بیشتری دارد.عامل دوم موفقیت در ریاضیات تسلط روی مباحث معادلات گرما و موج و لاپلاس است.منابع زیادی برای این درس در بازار وجود دارند که دست داوطلبان را برای انتخاب بسیار باز گذاشته اند.برای افرادی که در این درس خیلی ضعیف هستند قطعا کلاس پیشنهاد میشود.برای افرادی که در این درس از 100 ، 30به بالا هستند برای شروع جزوه دکتر معتقدی پیشنهاد میشود.کتاب دکتر معتقدی نسخه کامل جزوه ایشان است.این کتاب جزو کتابهای برتر در این درس میباشد.این کتاب سرشار از تستهای تالیفی مبتکرانه است که هر داوطلبی را در هر سطح دانش درگیر خواهد کرد

کتاب دومی که در این درس وجود دارد کتاب مهندس مومن زاده انتشارات راهیان ارشد می باشد.این کتاب به صورت تخصصی برای داوطلبان رشته مهندسی برق نوشته شده است.به نظر بنده مطالعه این کتاب برای همه افراد با هر پایه ی درسی مناسب است.

کتاب دیگری که وجود دارد کتاب مهندس نامی انشارات مدرسان شریف میباشد.این کتاب حاوی تستهای اکثریت گرایشهای مهندسی میباشد.نکته مهم این است که هر داوطلب متناسب با پایه ای که دارد باید یک کتاب را انتخاب کند.این که کدام کتاب را انتخاب کنید بستگی به شما دارد.

نکته آخری که وجود دارد آن است که یادگیری ریاضیات زمان بر است و نباید انتظار داشت با مطالعه یک دوره کوتاه مدت بتوان از پس حل همه تستها و حتی اکثر تستها برآمد.ابتدا درس باید تفهیم شود.سپس به تسلط خواهید رسید.این موضوع را هرگز از یاد نبرید.

 

منابع پیشنهادی سایت برق ارشد:

1- جزوه ریاضی مهندسی دکتر معتقدی

2- جزوه و کتاب ریاضی مهندسی مهندس کریمی انتشارات نصیر

3- کتاب ریاضی مهندسی مهندس نامی انتشارات مدرسان شریف

4- کتاب ریاضی مهندسی مهندس مومن زاده انتشارات راهیان ارشد

5- کتاب ریاضی مهندسی حاجی جمشیدی انتشارات پوران پژوهش

 

(آخرین بروز رسانی 94/7/5)

مهندس روشان شمال

رتبه ۱۹۴ کنکور کارشناسی ارشد و ورودی سال ۹۲ رشته مخابرات سیستم دانشگاه تربیت مدرس رتبه 253 کنکور کارشناسی ارشد و ورودی سال 96 رشته مدارهای مجتمع الکترونیک دانشگاه تربیت مدرس ایشان دارای رزومه ی آموزشی زیر می باشند: ۱تدریس یار درس مدارهای الکتریکی به مدت ۶ ترم ۲تدریس یار درس الکترونیک ۲ و ۳ به مدت ۴ ترم ۳سابقه همکاری در طراحی تست برای آزمونهای آزمایشی در موسسه نصیر ۴طراحی بیش از ۳۰۰ تست تالیفی جدید برای کتاب ” بانک تست تجزیه و تحلیل سیستمها ” انتشارات پوران پژوهش در چاپ ۵ که مولف اصلی آن مهندس امیرعلی مومن زاده می باشد ۵مشاوره در جهت برنامه ریزی کنکور برای دانشجویان از سال ۹۲ ۶تدریس خصوصی دروس مهم مهندسی برق از جمله مدارهای الکتریکی از سال ۹۰ ۷مشاوره تخصصی حول گرایش های مهندسی برق از سال ۹۲

نوشته های مشابه

‫۲۸ دیدگاه ها

  1. سلام . ریاضی مهندسی رو خیلی خوب خوندم فقط فصل اخر که مربوط به معادلات دیفرانسیل با مشتقات جزئی میشه شامل معادله موج و گرما و سایر معادلات دیفرانسیل با مستقات جزئی خیلی مشکل دارم . از رو کتاب مدرسان شریف خوندم ولی اخرین فصل رو خیلی مشکل دارم . لطفا راهنمایی بفرمایید که چطور بتونم این درس رو هم خوب خوب یاد بگیرم

    1. با سلام
      نکته اول اینکه این فصل واقعا فصل سخت و فراریه. باس چندین بار بخونید و تست های متنوعی بزنید تا مسلط شید.
      پیشنهاد من اینه که شما استثنائا برای این فصل از درس ریاضی مهندسی، اول کتاب آقای مهندس کریمی رو بخوندید که مال انتشارات نصیره، بعد کتاب مدرسان رو.
      یادتون باشه که فقط همین فصل رو که ضعف دارید از دو کتاب مختلف بخونید.
      نکته دوم اینکه شما در هر فصل یا مباحث دیگه ایم که مشکل داشتید می تونید این عمل رو در مورد اونام انجام بدید.
      یادتون نره، تست های زیادی باس در این بخش بزنید، چون استثنائات به نسبت زیادیم داره که با تست زنی میتونید به جامعیت برسید.
      موفق و موید باشید.

  2. سلام دوست عزیز.ببخشید من فقط سه ماه تا کنکور فاصله دارم و تازه ریاضیات و شروع کردم و کلا بخش ریاضی نگرانم کرده و نمیدونم چکار کنم تا تو این سه ماه بتونم حداقل به سطحی برسم که بتونم کاری کنم

    1. سلام
      درسته یکم دیر هست مهندس ولی میتونین با برنامه ریزی خوبه به یک نتیجه خوب دست پیدا کنید
      برا اینکار میتونید از مشاوره های مشاوران سایت کمک بگیرین
      موفق باشین

    2. از مالتی مدیای آماده شده برای درس ریاضی استفاده کنید. بسیار می تواند کمکتان کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا