سخن مشاور

مشاوره تخصصی اعلام نتایج

از آنجایی که اکثر داوطلبان پس از اعلام نتایج نیاز دارند که با فردی آگاه و با تجربه سوالات مربوط به دانشگاه و رشته و گرایش و هر سوالی که در ذهن دارند را مطرح کنند و قطعا پاسخگویی به این سوالات به صورت اختصاصی و تلفنی باشد خیلی بهتر میتواند کمک کند تا اینکه به صورت متن بیان شود و از طرفی داوطلب راحت تر میتواند ارتباط برقرار کند ولی از آنجایی که تعداد متقاضی بسیار زیاد هستند و ما نمیتوانیم پاسخگوی همه آنها باشیم برای همین با توجه به این نیاز باعث شد که در پستی اختصاصی به این موارد پرداخته شود!

مشاوران سایت هر کدام دارای تجارب متفاوتی هستند و هر کدام در بهترین دانشگاه های تهران در گرایش های مختلف تحصیل کردند از دانشگاه تهران و شریف گرفته تا تربیت مدرس و علم و صنعت و…

قطعا نیاز به چنین گروه قوی همیشه دغدغه داوطلبان بوده است.حال که چنین فرصتی ایجاد شده است میتوانید با انتخاب هر یک از مشاوران زیر از مشاوره تلفنی آنها بهره مند شوید.

*اگر داوطلبی نیازمند مشاوره تلفنی غیر رایگان با هر یک از مشاوران سایت می باشد میتواند در همین قسمت اعلام کند تا از طریق ایمیل شرایط مشاوره تلفنی ارسال شود!

*همچنین داوطلبانی که متاسفانه نتیجه مورد نظر خود را نگرفته اند میخواهند برای کنکور 95 آماده شوند میتوانند در طرح پشتیبان سایت شرکت کنند.(ثبت نام طرح مشاور پشتیبان کنکور تا روز برگزاری آزمون)

*اگر سوالات شما کوتاه باشد در قسمت کامنت ها درج کنید پاسخگو هستیم.

*شرط پاسخگویی به سوالات درج اطلاعات کامل رتبه و محل قبولی می باشد و به سایر سوالات پاسخی داده نمی شود.

—————————————-

معرفی گروه مشاور سایت برق ارشد:

—————————————-

دکتر بهرام آرا:

گرایش: قدرت – سیستم

دانشجوی سال آخر دکتری رشته مهندسی برق گرایش قدرت در دانشگاه تربیت مدرس ، دوره ی لیسانس را در دانشگاه کردستان سپری کردم و در سال 1389 موفق به اخذ مدرک کارشناسی شدم.همچنین در همان سال و در آزمون کارشناسی ارشد رشته مهندسی برق موفق به کسب رتبه ی 17 در آزمون شدم و سپس در مهندسی قدرت-سیستم دانشگاه تهران مورد پذیرش قرار گرفتم.

————————————————————————————————————————————————–

مهندس روشان شمال:

گرایش: مخابرات – سیستم

رتبه 194 در کنکور ارشد برق سال 92 ، کارشناسی ارشد مهندسی مخابرات – سیستم از دانشگاه تربیت مدرس / سابقه Teaching Assistant در دوره لیسانس در دروس الکترونیک 2 و 3 به مدت 4 ترم / سابقه Teaching Assistant در دوره لیسانس در درس مدارهای الکتریکی به مدت 6 ترم / سابقه Teaching Assistant در دوره لیسانس در درس تجزیه و تحلیل سیستمها به مدت 4 ترم / سابقه Teaching Assistant در دوره لیسانس در درس مخابرات 1 به مدت 3 ترم / سابقه Teaching Assistant در دوره لیسانس در درس مخابرات 2 به مدت 2 ترم / سابقه Teaching Assistant در دوره لیسانس در درس فیلترها و سنتز مدار به مدت 2 ترم / سابقه همکاری در طراحی تست برای آزمون آزمایشی در موسسه نصیر / طراحی بیش از 300 تست تالیفی جدید برای کتاب ” بانک تست تجزیه و تحلیل سیستمها ” انتشارات پوران پژوهش در چاپ 5 که مولف اصلی آن مهندس امیرعلی مومن زاده می باشد / مشاوره خصوصی در جهت برنامه ریزی کنکور برای دانشجویان از سال 92

————————————————————————————————————————————————–

مهندس کاکاوند:

گرایش: الکترونیک

کارشناسی مهندسی الکترونیک دانشگاه شیراز / کارشناسی ارشد مهندسی برق الکترونیک دانشگاه علم و صنعت / درصد الکترونیک آزمون ارشد 1393 = %81.82 / مدرس الکترونیک ارشد / مشاور در زمینه های :
1- روش های مطالعه دروس مختلف و برنامه ریزی زمان .
2- تکنیک های تسلط روی مطالب و جلوگیری از فراموشی .
2- روش های ایجاد حوصله و روحیه در طول مطالعه برای آزمون ارشد .
3- روش های حل سریع تست های درس الکترونیک
4- تقویت روحی و آمادگی برای جلسه آزمون ارشد .
5- مدیریت حل تست دروس مختلف در جلسه آزمون .
6- آشنایی با رشته الکترونیک
7- تدریس درس الکترونیک برای آمادگی آزمون کارشناسی ارشد ، کاردانی به کارشناسی و تقویتی

————————————————————————————————————————————————–

مهندس رنجبر:

گرایش: مخابرات – میدان

محمد رضا رنجبر
دیپلم از استعداد های درخشان(شهید اژه ای) با معدل 19.5
لیسانس از دانشگاه صنعتی اصفهان با معدل 17.34
رتبه ی 78 مخابرات کنکور ارشد سال 93
در حال حاضر دانشجوی سال دوم کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شریف رشته ی مخابرات میدان

————————————————————————————————————————————————–

مهندس پورکاظم:

گرایش 1 : الکترونیک

گرایش 2 : فناوری اطلاعات

گرایش 3 : EW & CCD

مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس نرم افزار های تخصصی ، با تجربه 5 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی نظامی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سنجش در سال 93 و…

————————————————————————————————————————————————–

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

‫۱۴۰ دیدگاه ها

  1. از راهنمایی شما یک دنیا ممنون .اما یک سوال منظور از محرومیت یکساله یعنی میتونم در کنکور ۹۵ شرکت کنم اما انتخاب هام محدود به نوبت دوم و مجازی و .. میشه بغیر از روزانه درسته؟ یا نه کلا نمیتونم کنکور بدم !!! چون دراین رابطه پاسخ های متفاوت شنیدم نگرانم!

    1. خواهش .
      دانشگاه بیرجند بسیار قوی هست و از نظر امکانات و … خیلی عالی ساپورت می کنه دانشجوهاشو . محیطی فوق العاده دلچسب هم داره هم دانشگاهش هم شهرش .
      در مورد سوالتون .
      خیر کلا حق ثبت نام در آزمون آینده رو ندارید .
      (طبیعتا دیگه به انتخاب رشته شبانه و مجازی و اینا نخواهد رسید ) .
      دفترچه شماره 1 ثبت نام کارشناسی ارشد سال 94
      صفحه 2
      شرایط اختصاصی
      تبصره 6
      بند ” د ” :
      پذیرفته شدگان نهایی دوره روزانه آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی سال 1393 ( اعم از پذیرفته شدگان در شهریور ماه و یا پذیرفته شدگان در مرحله تکمیل ظرفیت ) حق ثبت نام و شرکت در این آزمون را ندارند .

  2. با سلام.من تکمیل ظرفیت دانشگاه محقق اردبیلی شبانه قبول شدم.خواستم بدونم میتونم در حین تحصیل کنکور بدم؟

    1. سلام . در صورتی می تونید کنکور شرکت کنید که انصراف بدید .
      دفترچه شماره یک (ثبت نام ارشد) – صفحه 2 – شرایط اختصاصی – تبصره 6 – قسمت “د)” تبصره :
      پذیرفته شدگان دوره شبانه و … در صورت عدم ثبت نام یا انصراف …. می توانند در آزمون ارشد 94 شرکت کنند .

  3. باسلام.
    من کارشناسی برق کنترل خوندم و الکترونیک شبانه باهنر کرمان قبول شدم نرفتم و حالا تکمیل ظرفیت باز الکترونیک ولی روزانه بیرجند قبول شدم . نمیدونم ایا روزانه بیرجند گزینه بهتری هست بنظر شما و من اشتباه کردم نرفتم ؟ باو دیگه ایا امکان کنکور دادن برای روزانه سال دیگه به هیچ طریقی ممکن نیست؟

    1. سلام . تبریک میگم عالیه روزانه بیرجند . من دانشگاهش رو می شناسم . برید خیالتون راحت . ضمنا روزانه محرومیت یکساله داره .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا