اخبار کنکور و دانشگاه

شرایط تسهیلات نظام وظیفه برای دانش‌آموختگان برتر ارشد و دکتری

بنیاد ملّی نخبگان به منظور پشتیبانی از فعالیت‌‌های تخصصی دانش‌آموختگان‌برترِ دانشگاه‌ها و مؤسسه‌‌های آموزش عالی و پژوهشی‌کشور که به فعالیت‌‌های فناورانه اشتغال دارند، تسهیلات نظام‌ وظیفۀ تخصصی می دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بنیاد ملّی نخبگان به منظور پشتیبانی از فعالیت‌‌های تخصصی دانش‌آموختگان‌برترِ دانشگاه‌ها و مؤسسه‌‌های آموزش عالی و پژوهشی‌کشور که به فعالیت‌‌های فنّاورانه اشتغال دارند، تسهیلات نظام‌ وظیفۀ تخصصی را در نظر گرفته است.

شرایط اعطای تسهیلات نظام وظیفه برای دانش‌آموختگان ‌برتر فناور به شرح زیر است:

متقاضی باید دانش‌آموختۀ دورۀ کارشناسی‌ارشد یا دکتری تخصصی از یکی از دانشگاه‌‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهش مورد تأیید وزارت علوم، وزارت بهداشت یا شورای عالی انقلاب فرهنگی باشد و از زمان دانش‌‌آموختگی‌‌اش بیش از سه سال نگذشته باشد.

یادآوری: دانشجویان دورۀ دکتری تخصصی که از پیشنهاد رسالۀ دکتری خود با موفقیت دفاع کرده‌اند، نیز می‌‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

شرط لازم: دانش‌آموخته باید در یکی از شرکت‌های دانش‌بنیانِ مورد تأیید معاونت علمی و فنّاوری به مدت دست کم شش ماه (بر اساس فهرست بیمۀ شرکت) به طور تمام‌وقت به فعالیت مشغول بوده باشد.

شرط کافی: متقاضی باید حائز بیشترین امتیاز فعالیت‌‌های نخبگانی (شامل فعالیت‌های فنّاورانه، پژوهشی و آموزشی) بر اساس معیارهای بنیاد در میان متقاضیان باشد.

یادآوری: اطلاعات هر یک از فعالیت­‌ها باید به طور دقیق در سامانۀ اطلاعاتی بنیاد بارگذاری شود.

شرکت‌های دانش‌بنیان بر اساس سابقۀ فعالیت و اظهارنامۀ مالیاتی خود می­‌توانند از تسهیلات این موضوع برای کارکنان خود بهره‌مند شوند.

معرفی اولیۀ متقاضیان مشمول، بر عهدۀ شرکت متبوع آنان و تکمیل و بارگذاری اطلاعات شخصی بر عهدۀ متقاضی است.

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا