آموزش و کلاس مجازی

زمان شروع کلاس آموزش مجازی

با توجه به سوالاتی که دانشجویان مبنی بر زمان شروع کلاس مجازی از من پرسیده اند خواستم در این پست آخرین اطلاعات در مورد سیستم آموزش مجازی را در اختیار شما عزیزان قرار دهم.

در حال حاضر سیستم آموزش مجازی آماده است و شما میتوانید دروس مالتی مدیا را به صورت آفلاین مشاهده کنید( مشابه فایل جلسه صفرم کنترل)  , پس از کلاس سوالاتتون را در اتاق رفع اشکال مطرح کنید. همچنین امکاناتی نظیر برگزاری آزمون هوشمند، ارائه برنامه درسی، چت و کنفرانس با اساتید و همکلاسی ها و…. آماده شده است.

ولی در نظر داریم کلاس آنلاین را هم راه اندازی کنیم که شما بتوانید به طور همزمان تصویر من و صفحه وایتبرد الکترونیکی که در جلسه صفرم مشاهده کردید را مشاهده کنید و همزمان مانند کلاس حضوری امکان سوال پرسدین هم داشته باشید.

 

زمان شروع کلاس: هفته اول اردیبهشت

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

  1. سلام
    استاد اگر می شود تاریخ دقیق را اعلام کنید
    ایا دروس مدار الکترونیک و کنترل به صورت همزمان در سایت قرار می گیرد یا خیر

  2. با سلام و خسته نباشید استاد گرامی
    بنده در مورد سیستم اموزش مجازی چند سوال داشتم
    1:در کدام قسمت ثبت نام و دروس مالتی مدیا را مشاهده کنم(درسیستم اموزش مجازی فقط جلسه صفرم موجود است در صورتیکه در اطلاعیه ذکر کردید دروس را به صورت افلاین میتوانید مشاهده کنید)
    2:ایا در سیستم اموزش مجازی دروسی به جز کنترل و الکترونیک را به مرور زمان و برای امادگی کنکور 94 قرار میدهیدیا خیر .

    در اخر به خاطر ایده تان سپاسگزارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا