اخبار کنکور و دانشگاه

درخواست برای جابجایی داوطلبان مقاطع کار‌شناسی ارشد و دکتری همچنان پذیرفته می‌شود

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با اعلام این خبر گفت: داوطلبان پذیرفته شده مقاطع کار‌شناسی ارشد و دکتری تخصصی در صورت تمایل می‌توانند درخواست جابجایی خود را در سایت www. azmoon. net ثبت کنند.
 وی در ادامه خاطرنشان کرد: این اقدام در راستای اعطاء تسهیلات بیشتر برای پذیرفته شدگان ایجاد شده و این امکان را می‌دهد که متقاضیان ادامه تحصیل در این مقاطع در صورتی که در واحد دور از محل کار یا زندگی خود پذیرفته شده‌اند بتوانند جابجا شوند.
 علوی فاضل در پاسخ به این سوال که شرط پذیرش در جابجایی‌ها چیست، گفت: ملاک موافقت با جابجایی‌ها کسب حداقل نمره آخرین فرد پذیرفته شده در واحدهای دانشگاهی مورد نظر است، لذا در صورتی که متقاضیان نمره لازم را کسب کرده باشند، امکان جابجایی وجود دارد.
وی تأکید کرد: هر داوطلب می‌بایست یک رشته/ محل را انتخاب و در سایت ثبت کند. معاونت سنجش و پذیرش گفت: متقاضیان در نظر داشته باشند که اینجابجایی شامل واحدهای استان تهران و البرز نمی‌شود.
 وی در پایان در مورد زمان اعلام نتیجه درخواست‌ها گفت: درخواست‌ها در معاونت سنجش و پذیرش بررسی و در اسرع وقت از طریق سامانه www. azmoon. net اعلام خواهد شد

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا