خدمات و محصولات با تخفیف ویژه

جزوات جدید موسسه نصیر 93-92

دانلود جزوه الکترونیک کلاس حضوری کنکور کارشناسی ارشد برق مهندس کهن (۹۳-۹۲)

دانلود جزوه مدارهای الکتریکی کلاس حضوری کنکور کارشناسی ارشد برق مهندس کهن (۹۳-۹۲)

دانلود جزوه ماشین های الکتریکی کلاس حضوری کنکور کارشناسی ارشد برق دکتر حلم زاده (۹۳-۹۲)

دانلود جزوه کنترل خطی کلاس حضوری کنکور کارشناسی ارشد برق دکتر شیرین آبادی (۹۳-۹۲)

دانلود جزوه تجزیه و تحلیل سیستم‌ها کلاس حضوری کنکور کارشناسی ارشد برق مهندس کهن (۹۳-۹۲)

دانلود جزوه کنترل خطی کلاس حضوری کنکور کارشناسی ارشد برق دکتر سجادیان (۹۳-۹۲)

دانلود جزوه الکترونیک کلاس حضوری کنکور کارشناسی ارشد برق مهندس اسلام پناه (۹۳-۹۲)

دانلود جزوه معادلات دیفرانسیل کلاس حضوری کنکور کارشناسی ارشد برق استاد آقاسی (۹۳-۹۲)

دانلود جزوه معادلات دیفرانسیل کلاس حضوری کنکور کارشناسی ارشد برق استاد کریمی (۹۳-۹۲)

دانلود جزوه ریاضی مهندسی کلاس حضوری کنکور کارشناسی ارشد برق مهندس کریمی (۹۳-۹۲)

دانلود جزوه ریاضی عمومی۱و۲ کلاس حضوری کنکور کارشناسی ارشد برق استاد آقاسی (۹۳-۹۲)

تخصصی ترین سایت دانلود جزوات کنکور کارشناسی ارشد برق www.ArshadBargh.ir

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

‫۴۷ دیدگاه ها

  1. سلام . با عرض پوزش…
    میخواستم ببینم اساتیدی که جزواتشون رو توی سایت گذاشتین رضایت دارند که جزواتشون رو دانلود کنیم؟

    1. سلام.این جزوات دست نویس داوطلبان هست و بدون حق کپی و رایت و تکثیر می باشد و لازم به اجازه موسسات و اساتید نمی باشند،خود همین اساتید بعضی از آزمون ها و جزوات موسسات را برای دانلود قرار دادند پس از سمت موسسه مشکلی نبوده.از طرفی این جزوات حاصل تلاش داوطلبان کنکور می باشد که در کلاس ها نوشته شده است و هزینه و وقت خود را صرف کرده اند و ما هم با هزینه مناسب از آنها خریداری نموده ایم و با رضایت آنها در سایت قرار گرفته است.هر چند که ما سال های قبل این موضوع را به اکثر اساتیدی که در ارتباط بودیم اعلام کردیم مشکلی نبود از طرفی از سال های قبل با موسسه نصیر قرارداد همکاری امضا کردیم و از نظر موسسه هم مشکلی نیست.

  2. با سلام
    من دانشجوی برق قدرت هسنم ولی میخوام کنکور کنترل بدم،ولی هیچ علاقه و استعدادی تو الکترونیک ندارم میخواستم ببینم اگه این درس رو واسه کنکور حذف کنم ولی بقیه رو در حد 20-30 درصد بزنم خیلی رو نتیجه تاثیر میذاره؟

    1. البته قبول شدن تو دانشگاه تهران مد نظرمنه،میشه حدود درصدها رو بهم بگین

      1. از الان که نباید به فکر درصد و رتبه قبولی باشید،شما باید بدون در نظر گرفتن این موارد تمام تلاش خود را کنید و دغدغه شما باید فقط یادگیری باشد.البته ما نمونه کارنامه های قبولی را در سایت قرار خواهیم داد و صرفا باید جهت اطلاع مورد استفاده قرار گیرد ، نه اینکه معیاری برای مدیریت دروس و کسب درصد باشد.

    2. سلام.تا حد امکان سعی کنید درسی را حذف نکنید ولی در صورت حذف باید دروس تاثیر گذار این گرایش را بالاتر بزنید تا جبران شود.روی دروس کنترل و سیگنال بیشتر وقت بذارید.

  3. سلام میخواستم ببینم واسه بچه های شهرستان که به کلاس ها دسترسی ندارن ،راهی هست که به جزوه های موسسه نصیر مثل کنترل دکتر شیرین آبادی،دسترسی داشته باشن؟خود موسسه جزوه ها رو داره؟میشه از اونجا گرفت؟

    1. سلام.به طور مستقیم که از موسسه نمیتوان تهیه کرد چون اصلا جزوه های دست نویس را ارائه نمیدهند و فقط کتاب و بسته های آموزشی(جزوه های تایپ شده) ارائه می دهند،ولی از داوطلبانی که در این کلاس ها شرکت میکنند میتوان تهیه کرد.احتمالا بعد از ترم تابستان جزوه های فوق را تهیه کنیم و در سایت http://www.arshadbargh.ir قرار دهیم.

    1. سلام.بله،در زمان انتخاب رشته در سایت اعلام خواهیم کرد.سال قبل مشاوره انتخاب رشته تعاونی سازمان سنجش برعهده بنده بود و با همکاری دانشگاه تهران به صورتی حضوری و تلفنی مشاوره و انتخاب رشته داشتیم.در سایت هم به صورت آنلاین و مجازی مشاوره و انتخاب رشته داشتیم.برای امسال هم برنامه داریم با قدرت و تمرکز بیشتر خدمات متنوعی را ارائه نماییم.

  4. سلام استاد.
    ی سوال آیا شما اسم و فامیلی شاگردانتان را می دانید؟
    از 300 دانشجو که شاگردتون بودند .اسم چند تاشون رو می دونید؟
    می خواهم بدونم ،محفوظات شما به عنوان یک استاد دانشگاه به مرور متکی است یا حافظه کوتاه مدت از نوع تصویری؟

      1. سلام.کمرنگ ترین جوهرها از قویترین حافظه ها ماندگار ترند!
        معمولا دانشجویان و داوطلبانی که با بنده در ارتباط بودند همیشه اطلاعات آنها ثبت شده و فقط اسم و مشخصات افرادی که بیشتر با من در ارتباط بودند در ذهن دارم.با توجه به اینکه معمولا در ذهن مواردی ماندگارند که همراه با خاطره یا اتفاق باشد یا تمرین و تکرار زیاد ، برای همین نام افرادی که بهترین لحظات یا بدترین لحظات را برای شما رقم میزند همیشه در ذهن شما ماندگارند،بعنوان مثال معلم ابتدایی و بعضی معلم ها و اساتید دوره های بالاتر که حالت خاصی داشته یا خاطره دارید در ذهن دارید،برای بنده به ترتیب اول تا پنجم ابتدایی خانم قلی پور-خانم سعیدی-خانم مرتضوی-خانم حسینی زاده و آقای ناظمی همراه با تصویر آنها در ذهن بنده هست و بعضی از معلم و اساتید دوره های بالاتر.
        جالب است بدانید به یادآوری چنین مواردی تقویت حافظه محسوب می شود و میتواند در نوع خودش جالب باشد.پس میتوانید آن را انجام دهید تا به میزان ماندگاری حافظه خود پی ببرید.

        1. سلام استاد.وقتتون به خیر.
          راجع به تقویت حافظه با مرور افراد.یک لیست تهیه کردم ،از افرادی که آن ها را دیده ام . اکثرا اسم افراد را به خاطر ندارم و از روی چهره و اخلاق آن ها را به یاد آوردم. این رقم بنا به سن و موقعیت اجتماعی برای افراد تفاوت دارد، مثلا یک نفر زمانی که مشهور بوده در یک بازه زمانی کوتاه و از افراد بسیاری خاطره خوب دارد،افراد بیش تری را می تواند به یاد بیاورد. مثلا من 25 درصد افرادی را که به یاد آوردم در سن 8 سالگی ام بود.
          راه دیگر علائم اختصاری است، مثلا آموزگاران دوران دبستان من رمزش می شود« عطریا» یا معلمان دوران راهنمایی ام رمزش می شود «افراشطه» ، یا مثلا شما بازه زمانی طولانی مکان کوچک تر مثل دانشگاه به واسطه سلام و سوال، براتون مرورمی شود.بعدشم این که شما کلا جزو اساتید خوب و جزو خاطره خوب هستید و همه دوست دارند با شما درس بردارند، تصویر شما می رود توی حافظه بلند مدت . یا مثلا خود من، طبقه بندی دخترها از روی برند لوازم آرایششون، این هم حافظه تصویری می شود.چون خانم ها از نظر علمی جزئی نگر تر هستند اطلاعات بیش تری در ذهن شان ثبت و حافظه بصری قوی تری دارند..با آمار قبولی بیش تر خانم ها در کنکور ،برخی این نظر را دارند که چون خانم ها جزئی نگر هستند. به نظر من که هیچ دلیل علمی نداره ، و در زندگی اجتماعی جزئی نگر بودن خانم ها برای این است که ببیند و فردا بروند بهترش رو بخرند استفاده کنند.
          -اگر اسم شاگردانتان را بدانید ،بهتر است ،زیرا:
          اول این که همه می فهمند ،شما چقدر نابغه اید.
          دوم این که از نظر روان شناسی دانشجویان بیش تر حواسشون رو جمع می کنند ،هم از لحاظ اخلاقی ،هم از نظر درسی.
          این جوری بازه کلاس می ره بالا.یک ترم امتحان کنید اگر بهتر نشد.
          موفق باشید

          1. سلام.با تشکر از شما،حرف شما درست است و معمولا اساتیدی که از حافظه ی خوبی برخوردارند این سیاست وجود دارد.بعنوان مثال ما در دانشگاه استادی داشتیم که مواردی مثل غیبت دانشجو،جابجایی صندلی،اسم کوچک ،رنگ و نوع پوشش و…دانشجویان را میدانست.معمولا اینگونه اساتید بدون استفاده از جزوه و کتاب به صورت ذهنی تدریس میکنند.دقیقا موردی که اشاره کردید برای دانشجویان این اساتید صدق میکند.
            موفق و موید باشید

  5. اگر زبان های برنامه نویسی مذهبی بودند !
    C = یهودیت: قدیمی و محدود کننده است، ولی بیشتر دنیا با قوانینش آشنا هستند و بهش احترام میذارن. نکته اینجاست که شما نمیتونین بعدا بهش گرایش پیدا کنین – یعنی یا باید باهاش شروع کنین و یا اینکه در غیر اینصورت فکر می کنین گرویدن بهش دیوانگیه. همچنین وقتی چیزی غلط از آب در بیاد، بیشتر مردم معتقدن که ریشه همه مشکلات ازش منشا میگیره.
    * جاوا = مسیحی معتقد: در تئوری پایه اش همون C هست، ولی خیلی از قوانین کهنه رو کنار گذاشته به طوریکه دیگه شبیه مبداش نیست. در عوض، قوانین سفت و سخت خودش رو اضافه کرده، با این حال طرفدارانش معتقدن که چه بهتر که از مبداش دور شده و ترجیح میدن سمت مبدا نرن. نه تنها طرفدارانش معتقدن جاوا بهترین زبان دنیاست، بلکه حاضرن هرکسی رو که در این زمینه باهاشون هم عقیده نیست رو بسوزونن!
    * PHP = مسیحیت التقاطی: تو بازار وب داره با جاوا می جنگه. یه سری مفاهیم رو انتخابی و دلبخواهی از C و جاوا گرفته، یعنی اونایی که خوشش اومده. ممکنه مثل زبانهای دیگه منسجم نباشه ولی آزادی عمل بیشتری به شما میده و علی الظاهر ایده اصلی هر چیزی رو درون خودش داره. همچنین مفهوم کلی “برو/رفتن به جهنم” رو حذف کرده.

    *++C = اسلام: زبان C رو پوشش میده البته علاوه بر اینکه همه قوانین C رو داره، مجموعه پیچیده ای از قوانین جدید رو هم اضافه کرده. مستعد اینه که برای پایه ریزی هر چیزی استفاده بشه، از بزرگترین قساوت ها گرفته تا زیباترین آثار هنری. پیروانش معتقدن که غایی ترین و کاملترین زبان جهانی هست و ممکنه از دست کسانی که باهاشون موافق نیستن خشمگین بشن. همچنین، اگه به خودش و یا موسسش بی احترامی کنین ممکنه توسط طرفداران افراطیش تهدید به مرگ بشین.
    * #C = مورمن: تو یه نظر اجمالی شبیه جاواست ولی با دقت بیشتر متوجه میشیم که اولا توسط شرکتی عرضه میشه که طرفداران جاوا معتقدن شیطان هست و دوما اینکه مفاهیم پایه و کلیدی اش کاملا متفاوته. ممکنه از انتخاب تون راضی باشین در صورتیکه همه طرفداران جاوا به خاطر پیروی ازش، براتون تبعیض قائل نشن.
    * Lisp = آئین بودا: نحوی وجود نداره، مرجع و یا مرکزیتی هم برای عقاید وجود نداره، همچنین خدایی برای پرستش وجود نداره. تمام دنیا در دستان شماست – اگر به طور کامل اونو فهمیده باشین. یه سری میگن Lisp اصلا یک زبان نیست یه سری دیگه هم میگن تنها زبانیه که دارای احساس هست.
    * Perl = ساحری: مجموعه نامشخصی از طلسم های محرمانه و مخفی هست که کار کردن با این قوانین عجیب و غریب، در دراز مدت روان تون رو آزار میده. اغلب فقط زمانی بهش احتیاج دارین که رییستون کار فوری ای رو از شما بخواد مثلاساعت ۹:۰۰شب جمعه!
    * Python = انسانگرایی: ساده است و محدودیت خاصی نداره و تنها چیزی که نیاز دارین تا پیروش باشین عرف و حضور ذهن هست. خیلی از طرفدارانش ادعا می کنن که خیالشون از تمام محدودیت های تحمیل شده در سایر زبانها راحت شده و تازه دارن لذت برنامه نویسی رو میچشن. کسانی هم وجود دارن که میگن این زبان فرمی از شبه کد (pseudo-code) هستش.
    * COBOL = الحاد باستانی: یه زمانی در ناحیه پهناوری از دنیا حکمرانی میکرد و خیلی هم مهم بود، ولی خوشبختانه امروزه تقریبا دیگه منسوخ شده. اگرچه خیلی ها اون موقع از تشریفاتی که خدایانش میخواستن، وحشت میکردن، امروزه هنوزم یکسری اصرار دارن که این زبان باید زنده بمونه.
    * ویژوال بیسیک = شیطان پرستی: با این تفاوت که برای شیطان‌پرست شدن لازم نیست واقعاً روحتون رو به شیطان بفروشید !

  6. salam khaste nabshid mikhastam vase arshad bargh electronic bekhoonam mikhaastam rahanamee konid az che manabee bekhooonam va ba tavjjo be tedade ziad boodan jozavat va matalebe site kodam jozavat ra tosiye mikonid baray kharid

    1. سلام.شرایط و پایه درسی شما باید در هر درس بررسی شود و سپس منابع مورد نظر معرفی شود،جزوه و کتاب زیاد هست ولی اینکه کدام برای شما و پایه درسی شما مناسب است باید مشاوره حضوری یا تلفنی داشته باشید.

  7. سلام وقتتان بخیر امکان داره دوباره لینک جزوات 92-93 بار گذاری کنید خواه میکنم از شهرستان میناب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا