سخن مشاور

تحلیل آزمون ارشد برق 93 (مقدمه‌ای بر مهندسی پزشکی)

تحلیل آزمون ارشد برق 93 درس مقدمه‌ای بر مهندسی پزشکی:

درس مقدمه‌ای بر مهندسی پزشکی، یکی از دروس مربوط به این گرایش از مهندسی برق است که اگر چه ضریب آن نسبت به سایر دروس اختصاصی پایین‌تر است، اما از آنجا که تعداد داوطلبانی که به این درس پاسخ می‌دهند، بسیار کم است، می‌توان با مطالعه منابع این درس، بسیاري از سؤالات این درس را پاسخ داد.
بهترین منبع برای این درس، کتاب ابزار دقیق وبستر است و بهترین منبع سؤال برای این درس، سؤالات سال‌های گذشته هستند. سؤالات این درس در کنکور سال 1393 نسبت به سال‌های قبل به نسبت آسان‌تر بود. به طوری که اگر داوطلبی سؤالات سال‌های قبل را با دقت حل می‌کرد، به راحتی می‌توانست به تست‌های امسال نیز جواب بدهد.
در تست‌های امسال، فقط یک تست به صورت مفهومی (غیر حل کردنی) آمده بود. به طور کلی تعداد تست‌های حل کردنی این درس بسیار بیشتر از تست‌های مفهومی است.
بیشتر تست‌های این آزمون از فصل‌های سنسورها و مبدل‌ها، تقویت‌کننده‌های پتانسیل‌های زیستی طرح می‌شوند، بنابراين به دانشجويان عزيز توصيه مي‌شود اين فصل‌ها را بيشتر مورد توجه قرار دهند.

منبع: مدرسان شریف

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا