اخبار کنکور و دانشگاه

تحصیل ۴۰۰ دانشجوی کار‌شناسی ارشد در رشته‌های مجازی

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛‌محمود احمدیان معاون آموزشی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در نشست خبری که صبح امروز در سالن همایش‌های این دانشگاه برگزار شد، گفت: معیارهای رتبه بندی دانشگاه‌ها معمولا به کوچکی و یا بزرگی توجه ندارد، بلکه مربوط به تعداد کل مقالات است که البته این معیار‌ها به شکل نسبی است.
وی افزود: اگر مجموعه مقالات مربوط به دوره فرجی دانا را تحت عنوان دوره گزارش‌های کمیت و کیفیت در نظر بگیریم، هم اکنون نسبت اساتید به دانشجویان ۱ به ۱۹ است، ما از نظر معیار بهترین بوده‌ایم، در حالی که در کل کشور نسبت اساتید به دانشجویان ۱ به ۶۴ بوده است، بنابراین این دانشگاه در عرصه کیفی فعالیت خوبی داشته است.
احمدیان در رابطه با تعداد دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی اظهار داشت: هم اکنون ۳۱۷ دانشجو در مقطع کار‌شناسی به صورت حضوری، هزار و ۹۲۲ دانشجو در مقطع کار‌شناسی ارشد به صورت حضوری، ۵۸۸ دانشجو در مقطع دکتری به صورت حضوری در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند، چنانچه به طور جمع این دانشگاه ۵ هزار و ۶۲۷ دانشجوی در حال تحصیل دارد.
وی در خصوص دانشجویان مجازی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی اظهار داشت: تعداد دانشجویان مجازی در مقطع کار‌شناسی ۳۵۸ نفر و کار‌شناسی ارشد ۵۴۳ نفر است که این آمار مربوط به ۲ سال پیش بوده است و هم اکنون ۴۰۰ دانشجو در مقطع کار‌شناسی ارشد به صورت مجازی مشغول تحصیل هستند.
 اولویت دریافت خوابگاه به دانشجویان دختر جدیدالورود
در ادامه سیدمحمدرضا خلیلی معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی ۱۰ خوابگاه دانشجویی دارد که ۲ خوابگاه آن مربوط به متاهلین، ۳ خوابگاه مربوط به دانشجویان دختر و ۵ خوابگاه آن مربوط به دانشجویان پسر این دانشگاه است و به طور کلی هزار و ۸۰۰ دانشجو در خوابگاههای این دانشگاه استقامت دارند.
وی افزود: از دانشجویان جدیدالورود یعنی ۳۰ تا ۴۰ درصد که حدود ۷۰۰ دانشجو می‌شوند نیازمند خوابگاه‌های دانشجویی هستند و ما اعلام کرده‌ایم که در زمینه خوابگاه‌های دانشجویی با محدودیت همراه هستیم، چنانچه براساس اولویت (از نظر مسافت) به دانشجویان خوابگاه تعلق می‌گیرد.
وی در خصوص اختصاص خوابگاه به دانشجویان دختر گفت: در خصوص اختصاص خوابگاه به دانشجویان باید بگویم که دانشجویان دختر در اولویت قرار دارند.

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا