اخبار کنکور و دانشگاه

تأخیر در اعلام نتایج ارشد و دکتری دانشگاه آزاد/ اعلام نتایج ۱۳ شهریور به بعد

ه گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مجتبی علوی فاضل  معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: با توجه به افزایش 286 رشته/محل جدید و ایجاد فرصت مجدد برای داوطلبان، اعلام اسامی کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی در چند روز آینده انجام می‌شود.

علوی فاضل در ادامه افزود: این تأخیر به نفع داوطلبان خواهد بود و امکان پذیرش داوطلبان را در رشته/محل‌های بیشتری فراهم می‌سازد.

معاون دانشگاه آزاد گفت: زمان دقیق اعلام نتایج از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی خواهد شد اما حدود تقریبی اعلام نتایج از 13 شهریورماه به بعد خواهد بود.

علوی فاضل در پایان به داوطلبان گفت: ما دغدغه و نگرانی‌های داوطلبان را درک می کنیم اما مطمئناً این اقدام در راستای رضایت بیشتر داوطلبان صورت گرفته است لذا از داوطلبان می خواهیم که خونسرد باشند و زمان دقیق اعلام نتایج را از طریق رسانه‌ها پیگیری کنند.

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا