اخبار کنکور و دانشگاه

بورسیه‌های جدید در اندونزی

دولت اندونزی با هدف افزایش دانشجویانِ مقطع تحصیلات تکمیلی،‌ بورسیه تحصیلی جدیدی را با عنوان «بورسیه ریاست‌جمهوری» ارائه می‌دهد که از سوی دانشگاه‌های مطرح جهان قابل پذیرش است.

 

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دانشجویان متقاضی در اندونزی می‌بایست پیش از ارائه درخواست برای دریافت این بورسیه بین‌المللی باید در دانشگاه‌های خارجی پذیرش شوند. این بورسیه تحصیلی به منظور پوشش هزینه‌های تحصیل در 50 دانشگاه برتر جهان در کشورهای چین، کانادا، استرالیا، ژاپن، سوئیس، آلمان، فرانسه، آمریکا، کره جنوبی، انگلیس، سنگاپور، دانمارک، مصر و عربستان سعودی اختصاص داده شده است. در میان دانشگاه‌هایی که این بورسیه تحصیلی را می‌پذیرند می‌توان از دانشگاه‌های مطرحی چون هاروارد، کلمبیا، کمبریج و آکسفورد نام برد.

 

به گزارش ایسنا به نقل از یونیورسیتی ورلدنیوز، «سوسیلو بامبانگ یودویونو»، رئیس جمهور اندونزی درباره اختصاص این بورسیه تحصیلی گفت: این بورسیه برای تربیت مدیران آینده که می‌توانند آینده این کشور را برای 10 یا 20 سال بعد به دست بگیرند، اختصاص می‌یابد چرا که اندونزی قصد دارد نه تنها به عنوان یک اقتصاد نوظهور بلکه به عنوان یک کشور پیشرفته معرفی شود.

 

«محمد نوح»، وزیر آموزش و فرهنگ اندونزی نیز گفت: دولت اندونزی سالانه 1000 بورسیه تحصیلی برای متقاضیان اعطا می‌کند.

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا