اختصاصی سایتخدمات و محصولات با تخفیف ویژه

اطلاعیه سایت برق ارشد در خصوص ثبت نام کنندگان آزمون های تعاونی سنجش

با سلام و احترام

به اطلاع می رساند داوطلبانی که تا تاریخ 94/05/10 از طریق سایت برق ارشد فرم پیش ثبت نام آزمون های تعاونی سنجش را تکمیل و ارسال کرده اند تا آخر این هفته نام کاربری و رمز عبور جهت تکمیل ثبت نام در آزمون های تعاونی سنجش آماده شده و از طریق ایمیل و پیامک به داوطلبان فوق اطلاع رسانی خواهد شد.

*لازم به ذکر است این داوطلبان از حداکثر تخفیف ویژه سایت برق ارشد بهره مند خواهند شد و بیشترین تخفیف ارائه شده را دریافت خواهند کرد.

*پس از اطلاع رسانی از طریق ایمیل و پیامک لازم است داوطلبان فوق تا 24 ساعت نسبت به پرداخت و دریافت نام کاربری و رمز عبور خود از طریق سایت برق ارشد اقدام نمایند در غیر این صورت نام کاربری و رمز عبور آنها به سایر داوطلبان متقاضی ارائه خواهد شد.

با تشکر

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. والا من که دوبار فرم پر کردم ولی نه زنگی نه اس ام اسی, نه ایمیلی, هیچ چیزی برام ارسال نشد

    1. سلام.در این اطلاعیه آمده است که تا آخر این هفته نام کاربری و رمز عبور جهت تکمیل ثبت نام در آزمون های تعاونی سنجش آماده شده و از طریق ایمیل و پیامک به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
      نگران نباشید مشخصات شما ثبت شده است و طی چند روز آینده جهت تکمیل ثبت نام به شما اعلام خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا