اخبار کنکور و دانشگاه

اصلاح کنکور کارشناسی ارشد و دکتری در راه صحن بهارستان قرار گرفت

نمایندگان مجلس شورای اسلامی، این هفته احتمالاً «طرح سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاهها» را بررسی و تعیین تکلیف می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات علنی هفته پیش رو که در روزهای یکشنبه اول آذر تا سه‌شنبه سوم آذرماه تشکیل می شود، در صحن علنی بهارستان چند دستور کار جاری خواهند داشت.

نمایندگان در این هفته همچنین گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری درباره طرح «سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاهها» را که یک فوریت آن در جلسه علنی ۱۹ فروردین ماه سال گذشته مجلس به تصویب رسیده بود، بررسی می کنند.

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

‫۷ دیدگاه ها

  1. فقط همین کم بود …مصاحبه برای ارشد. …این جوری راحت خیلی ها رو حذف می کنند مطمئن هستم. ..مثل قضیه دکترا که حق خیلی ها رو خوردن. ..

  2. یعنی واسه کنکور 95 هم اجرایی میشه اگه تصویب شد؟؟؟
    بد میشه اینجور…

  3. سلام و خداقوت خدمت شما مهندس عزیز و بزرگوار

    یعنی ممکنه که تغییرات در کنکور کارشناسی ارشد امسال صورت پذیرد؟

  4. خب چه چیزی میخواد بررسی بشه؟ نکنه اینکه ارشدها هم مصاحبه داشته باشن ؟ 🙁

    1. سلام.قبلا در این مورد خبری در سایت درج کرده ایم ولی بهتر است تا زمان اعلام نتیجه از سوی کمیسیون مجلس صبر کنیم.بله برای ارشد هم چنین تصمیمی گرفته خواهد شد اما احتمالا از کنکور سال 96 به بعد اجرایی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا