اخبار کنکور و دانشگاه

آمادگی دانشگاه جامع برای راه اندازی دوره کارشناسی ارشد

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی از آمادگی این دانشگاه برای راه‌اندازی مقطع کارشناسی ارشد خبر داد و گفت: ایجاد پروژه و تبدیل آن به ریزپروژه‌هایی‌که باعث رونق بخش‌های تولیدی شود پیش‌شرط اعطای مجوز است.
به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر محمد اخباری با افتتاح ساختمان اداری- آموزشی وسالن ورزشی چند منظوره دانشگاه جامع علمی کاربردی استان لرستان گفت: آموزش عالی در هر کشوری چند مسئولیت اساسی دارد.

وی گسترش مرزهای دانش را اولین مسئولیت آموزش عالی عنوان کرد و گفت: آموزش عالی باید بتواند با تئوری سازی، مرزهای دانش را هر روز گسترش دهد و بر دانش بشریت بیفزاید.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: جایگاه دانشگاه جامع علمی کاربردی، در مسئولیت هایی که آموزش عالی کشور برعهده دارد، در دو مبحث نیروی متخصص و ماهر و گسترش مرزهای فرهنگی- اجتماعی برای توسعه جامعه، قرار دارد.

وی تربیت نیروی انسانی متخصص برای اداره کشور و نهادینه سازی مسائل فرهنگی ، اجتماعی را از دیگر وظایف آموزش عالی کشور عنوان کرد.

اخباری از دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان نسل سوم دانشگاه‌ها نام برد و افزود: دانشگاه نسل سوم بایستی بتواند مهارت آموزی و ثروت‌آفرینی را در کشور گسترش دهد که وظیفه تجاری سازی علم را نیز برعهده دارد.

وی دغدغه این دانشگاه را کسب مهارت عنوان کرد و تصریح کرد: تاکنون کسب مهارت نتوانسته جایگزین مدرک‌گرایی صرف شود و متأسفانه مدرک گرایی در جامعه رواج یافته که امیدواریم با همکاری همه جانبه دستگاه های اجرائی کشور بحث مهارت را به فرهنگ تبدیل کنیم و از این رهگذر در توسعه پایدار کشور نقش اساسی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه این دانشگاه درحال حاضر در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، مبنی بر دانش­ بنیان شدن اقتصاد در حال فعالیت است، افزودند: دانشگاه جامع علمی کاربردی در راستای برنامه‌های دولت تدبیر و امید در زمینه مهارت‌افزایی دانشگاه­ها گام برمی‌دارد؛ چراکه مهارت‌آموزی یکی از ابزار‌های کشور در راستای ایجاد توسعه پایدار است.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: هم اکنون سیستم اداری کشور سنگین است که این امر موجب تحمیل هزینه مالی بسیاری به کشور می شود که ما باید با برنامه‌ریزی درست و هدفمند بتوانیم در جهت کسب مهارت و اشتغال آموزی گام‌های مؤثری برداریم.

اخباری گفت: «هر ایرانی یک مهارت» شعار اصلی ما در دانشگاه جامع علمی کاربردی است؛ به این معنی که هر ایرانی بتواند با ایجاد شغل برای خود علاوه بر تأمین نیازهای خود در توسعه و پیشرفت کشور نیز قدم بردارد.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی آمادگی دانشگاه را برای راه‌اندازی مقطع کارشناسی ارشد اعلام کرد و افزود: ایجاد پروژه و تبدیل آن به ریزپروژه‌هایی که بتواند باعث رونق و تولید بخش‌های تولیدی و اقتصادی کشور شود، پیش شرط دانشگاه برای اعطای مجوز دوره‌های کارشناسی ارشد است.

وی با بیان این مطلب که در نظام آموزشی کشور، دانشگاه جامع علمی کاربردی بزرگ ترین دانشگاه بخش خصوصی کشور است، گفت: از برنامه های مهم دانشگاه، سرمایه گذاری در بخش خصوصی است.

به گزارش مهر، ساختمان جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان در زمینی به مساحت ۵ هزار و هشتصد مترمربع و با زیربنای ۳ هزار متر مربع در چهار طبقه و سالن چند منظوره به مساحت ۶۶۰ متر مربع با اعتباری معادل ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا