اخبار کنکور و دانشگاهاختصاصی سایت

آغاز ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 94 از 17 آبان/ برگزاری آزمون در بهمن ماه

ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 94 و بیستمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور منحصرا از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور از روز شنبه 17 آبان ماه آغاز می شود و در روز یکشنبه 25 آبان ماه 93 پایان می پذیرد.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: کلیه داوطلبان ضرورت دارد که در این مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و تهیه مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت نام به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و برای ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام در این روش به صورت اینترنتی انجام خواهد شد لازم است داوطلبان با استفاده از کارت های بانکی عضو شتاب که پرداخت اینترنتی آنها فعال است باید 250 هزار ریال به عنوان وجه ثبت نام از این طریق بپردازند.

توکلی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه پیش بینی شده آزمون در روزهای چهارشنبه 15 و پنجشنبخه 16 و جمعه 17 بهمن ماه 93 برگزار خواهد شد.

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در باره تاریخ و نحوه ثبت نام در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال1394 و دوره بیستم المپیاد علمی دانشجویی کشور

1393/08/03

بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال 1394 و المپیاد علمی دانشجویی کشور می‌رساند که ثبت نام برای شرکت در آزمون مذکور منحصراً بصورت اینترنتی از روز شنبه مورخ 17/08/93 آغاز و در روز یکشنبه مورخ 25/08/93 پایان می‌پذیرد.

لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  مراجعه و نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال 1394 و المپیاد علمی دانشجویی کشور اقدام نمایند.
با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام در این روش به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال می‌باشد، با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ 250.000 (دویست و پنجاه هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.
لازم به تاکید است این آزمون در صبح و بعدازظهر روزهای چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه 15، 16 و 17/11/93  برگزار خواهد شد.
 روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا