اخبار کنکور و دانشگاه

آخرین توصیه‌ها به داوطلبان آزمون‌ ارشد دانشگاه آزاد

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به داوطلبان آزمون‌های ارشد و دکتری تخصصی توصیه کرد هرچه سریعتر نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکترعلوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به پایان آذرماه و پایان زمان ثبت‌نام این آزمون‌ها، از داوطلبان آزمونهای مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی خواست هرچه سریعتر نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند و ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند.

وی در ادامه افزود: متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد 100 رشته محل را از یک مجموعه امتحانی و متقاضیان مقطع دکتری تخصصی یک رشته را در 40 محل می توانند انتخاب کنند.

علوی فاضل گفت: داوطلبان درنظر داشته باشند قبل از خرید کارت اعتباری، حتماً دفترچه ثبت نام را دانلود و مطالعه کنند.

علوی فاضل خاطرنشان کرد: در صورتیکه داوطلبان با سوال یا ابهامی مواجه شدند می توانند با مراجعه به درگاه الکترونیکی معاونت سنجش و پذیرش به آدرس www.azmoon.org سوال خود را ثبت کنند تا کارشناسان در اسرع وقت به آن پاسخ دهند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در پایان خاطرنشان کرد: یکی از اهداف اصلی ما مدیریت زمان داوطلبان است بر این اساس داوطلبان می توانند به جای مراجعه فیزیکی، بصورت مجازی سؤالات خود را مطرح و پیگیر پاسخ آنها باشند.

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا